Пропозиція про співпрацю в рамках реалізації шкільної конкурсної програми
«Обдаровані діти-сироти: крок у майбутнє та шлях до успіху», навчальному році громадсько-молодіжна організація
«Братерство сиріт» у співпраці з органами влади у Тернопільській області та
заінтересованими освітніми закладами/установами – сиротинцями та інтернатами
планує успішно впровадити шкільну
конкурсну програму «Обдаровані діти-сироти: крок у майбутнє та
шлях до успіху».
А тому, запрошуємо Вас, установу-організацію-підприємство,
виступити партнером програми.
Стислий опис
програми.
Мета: Заохочувати учнів з числа дітей-сиріт і дітей,
позбавлених батьківського піклування з Тернопільської області до покращення
власних знань, власного саморозвитку й самореалізації, прозоро та активно
підтримуючи, як фінансово, так і матеріально, талановитих й обдарованих осіб у
різних номінаціях за досягнуті успіхи впродовж 2011/2012 навчального року,
підносячи та просуваючи їхні успішні та досягнуті результати за підсумками
четверті/півріччя/року та підвищити якість роботи педагогів, керівників
гуртків, тренерів. Сприяти навчальному процесу учнів, надання можливостей для здобуття
та покращення практичних навичок, розширення дитячо-учнівського світогляду у
різних сферах діяльності.
Учасники
програми (віком від 6-ти до 18-ти років):
1.
Персональні
– учні навчально-виховних закладів в межах Тернопільської області, які мають статус
дитини-сироти або дитини, позбавленої батьківського піклування.
2. Класові –
шкільний клас або група учнів, які є дітьми-сиротами або дітьми, позбавленими
батьківського піклування та виховуються в навчально-виховному закладі на
території Тернопільської області.
Завдання:
1.
До 20 вересня
2011 р. провести фандрейзингову компанію щодо залучення головного фінансового партнера
та цільових матеріальних спонсорів у відповідності до номінацій у кожній
галузі/сфері – кращий: знавець навчальної дисципліни, спортсмен, футбольний клас,
ведучий шкільних концертів, юний майстер школи, лідер загальношкільних справ,
«зірка школи», «гордість школи», друзі рідної природи, наша гордість і надія
України, юний дослідник-раціоналізатор, програміст, митець (визначається
педагогічними радами чи колективами, які рекомендують учасників для
нагородження).
2.
До
1 жовтня 2011 р. організувати прес-конференцію для журналістів з ціллю
поширення даної програми із залученням всіх зацікавлених осіб від влади,
громадськості, бізнесу.
3.
Узгодити
номінації з керівниками начально-виховних закладів – інтернатами та сиротинцями
в Тернопільській області, заключити договори співпраці у конкурсній програмі
серед учнів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
4.
Виходячи
із планового та очікуваного кошторису, розробити якісні та кількісні суми
винагород-премій для вручення під розписку вихователя/керівника –
відповідальної особи закладу, з подальшим нагородженням успішних учнів.
5.
За
10-ть днів до закінчення періоду розгляду рекомендованих пропозицій від кожного
навчального закладу щодо вручення грошової допомоги успішно-активним дітям,
подавати накази чи інші розпорядчі документи – списки дітей із зазначенням
прізвища, імені та по батькові учня, найменування навчального класу, статус
дитина-сирота чи дитина, позбавлена батьківського піклування, контактні
телефони вихователя / класного керівника / завідувача гуртково-шкільної
діяльності / тренера та повне найменування навчального закладу, де навчається
учень, який претендує на заслужену допомогу.
6.
За
кожним етапом нагород, здійснювати моніторинг, з висвітленням найкращих
здобутків та результатів через ЗМІ.
7.
Затвердити
комісійний та прозорий розгляд пропозицій від освітньо-інтернатних закладів з
обов’язковим включенням в комісію з Тернопільської області від бізнесу, ВНЗ,
владних і громадських організацій.
8.
Після узгодження
кошторису програми, подати голові Тернопільської обласної державної
адміністрації В.А. Хоптяну і меру міста Тернополя С.В. Надалу пропозицію щодо
вручення грамот або подяк успішним та талановитим дітям, з числа дітей-сиріт та
дітей, позбавлених батьківського піклування.
Очікувані
результати:
1.
Відповідальність
суспільства перед талановитими й обдарованими дітьми.
2.
Покращення
результатів успішності та досягнення позитивних здобутків.
3.
Підвищення
спроможності учня до самореалізації та самовдосконалення як на місцевому рівні,
так і, в подальшому, на Всеукраїнському.
4.
Підняття
рейтингу школи та найкращого класу за віковими категоріями (початкові, середні
та старші класи, виходячи з навчальної програми та рівня школи).
5.
Вручення
за підсумками кожного кварталу персональних грошових і класових матеріальних
допомог – винагород.
6.
Залучення
до конкурсної шкільної програми від 9-ти до 15-ти навчальних закладів –
сиротинців та інтернатів в межах Тернопільської області. Немає обмеженості в
закладах, є обмеження в кількості винагород, виходячи із суми допомоги для
початкових, старших і середніх класів.
7.
Позбавлення
права вручення два і більше разів підряд персональних допомог одному й тому ж
учаснику, окрім, за виключенням, згідно рішень комісій.
8.
Мотиваційний
характер та часткова винагорода згідно програми послужить учню для майбутніх
успішних кроків, в т.ч. й у виборі професії, після закінчення інтернатного
закладу.
9.
Привернення
уваги громадськості до реальної і всебічної допомоги обдарованим й талановитим
дітям, які виховуються в інтернатах.
10.
Успіх програми та
спроможність досягнути позитивних результатів надасть змогу її продовжити та
поширити в інші куточки України. Впродовж навчального року постійно
висвітлювати прозору звітність у ЗМІ та через світову мережу – Інтернет.
Відповідальний
організатор за програму: президент
громадсько-молодіжної організації «Братерство сиріт», колишній вихованець з
Коропецької обласної комунальної школи-інтернату Володимир Іванович Мазур (конт.тел./факс:
0(352)220-321, 0(352)400-109, моб. 0-97-4642370, ел.пошта: orphans.office@yahoo.com.
Адреса для
офіційного листування: МО «Братерство
сиріт», бульвар Т.Шевченка, 23, офіс 69, м.Тернопіль, 3-ій поверх гот.
«Україна», 46001.
Кошторис
(плановий):
1. Допомога, початкові класи (1-4 кл.) 50,00 х 10
премій х
4 рази/в рік = 2000,00
2. Допомога, середні класи (5-8 кл.) 75,00 х 10
премій х
4 рази/в рік = 3000,00
3. Допомога, старші класи (9-11 кл.) 100,00 х 10
премій х
4 рази/в рік = 4000,00
4. Класові/групові допомоги 250,00 х 8
премій х 4 рази/в рік = 8000,00
5.
Організаційні
витрати (конверти, відрядні, прес-конференція, тел.зв’язок та ін.) = 450,00
Разом на
2011/2012 н.р.: 17 (сімнадцять) тисяч 450
(чотириста п’ятдесят) гривень. =
17450,00
Немає коментарів:
Дописати коментар